• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ' | 10 Ιουνίου 2026, 11:25

    Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση. Θα πρέπει, ωστόσο, να ληφθεί υπόψη ότι κατά το παρελθόν δημιουργήθηκαν στρεβλώσεις και άνιση αντιμετώπιση μεταξύ των υπαλλήλων, με αποτέλεσμα να ανατρέπεται η μισθολογική διαβάθμιση και να καταλύεται το ενιαίο μισθολόγιο. Αυτή τη στιγμή, υπάλληλοι με τα ίδια χρόνια υπηρεσίας και προσόντα αμείβονται διαφορετικά. Για παράδειγμα, σε περίπτωση μετάταξης σε ανώτερη κατηγορία (από ΔΕ σε ΠΕ), όποιος έκανε μετάταξη πριν από τις 1-6-2022 δεν είδε αύξηση στον καθαρό του μισθό, λόγω ισόποσης μείωσης της προσωπικής του διαφοράς. Αντίθετα, μετά τις 1-6-2022, ο υπάλληλος που μετατάσσεται έχει κανονικά αύξηση στον καθαρό του μισθό, χωρίς να μειώνεται η προσωπική του διαφορά. Ανάλογη άδικη αντιμετώπιση ισχύει και μεταξύ υπαλλήλων της ίδιας κατηγορίας μετά την κατάθεση μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου