• Σχόλιο του χρήστη 'ΝΙΚΟΣ' | 10 Ιουνίου 2026, 11:42

    Με το άρθρο 53 χορηγείται προσωπική διαφορά σε ορισμένους Δ.Υ.που μετατάχθηκαν ή διορίστηκαν μετά τον Απρίλιο του 23. Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο και για τους υπαλλήλους των ίδιων υπηρεσιών προ του 2023 ή για τους Δημοτικούς αστυνομικούς που μετατάχθηκαν υποχρεωτικά στα Σωφρονιστικά καταστήματα με αποτέλεσμα υπάλληλοι με λιγότερα χρόνια υπηρεσίας και μικρότερο κλιμάκιο να πληρώνονται περισσότερα χρήματα από υπαλλήλους με περισσότερα χρόνια υπηρεσίας. Για ποια ισονομία μιλάμε και για ποιο ενιαίο μισθολόγιο; Πάντα θα υπάρχουν υπάλληλοι δύο ταχυτήτων