• Σχόλιο του χρήστη 'ΒΑΣΙΛΗΣ' | 10 Ιουνίου 2026, 15:48

    Η επιλεκτική επέκταση της προσωπικής διαφοράς με το Άρθρο 53, η οποία αφήνει εκτός το προσωπικό της ΑΑΔΕ, έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την αρχή της "ίσης αμοιβής για εργασία ίσης αξίας". Οι υπάλληλοι της ΑΑΔΕ (ΔΟΥ, Τελωνεία, Ελεγκτικά Κέντρα) που προσλήφθηκαν τα τελευταία χρόνια (π.χ. μέσω των διαγωνισμών ΑΣΕΠ και 1Γ/2022) καλούνται να φέρουν εις πέρας το ίδιο ακριβώς αντικείμενο με τους παλαιότερους συναδέλφους τους, έχοντας όμως τεράστια μισθολογική απόκλιση. Το λεγόμενο "ειδικό μισθολόγιο" δεν καλύπτει αυτή την απώλεια. Παράλληλα, οριζόντια μέτρα όπως το τιθέμενο πλαφόν των 300 ευρώ περιορίζουν αδικαιολόγητα τις αποδοχές των νέων συναδέλφων και συντηρούν τις ανισότητες εντός των υπηρεσιών. Προτείνεται η ρητή συμπερίληψη της ΑΑΔΕ στο πεδίο εφαρμογής της διάταξης, καθώς και η πλήρης απάλειψη του ανώτατου ορίου (πλαφόν) των 300 ευρώ, ώστε η προσωπική διαφορά να αποδίδεται στο ακέραιο.