• Σχόλιο του χρήστη 'Ρ.Ζ' | 10 Ιουνίου 2026, 15:14

    Με αφορμή τις πρόσφατες διατάξεις του υπό διαβούλευση νομοσχεδίου, επιθυμώ να εκφράσω την έντονη δυσαρέσκεια και τη διαμαρτυρία μου για την εμφανή έλλειψη ισονομίας και την άδικη αντιμετώπιση μεγάλων κατηγοριών εργαζομένων στον δημόσιο τομέα. Η επιλεκτική επέκταση της προσωπικής διαφοράς έως 300 ευρώ περιορίζεται αυστηρά σε υπαλλήλους συγκεκριμένων υπουργείων και υπηρεσιών με εξαίρεση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α και Β βαθμού που αποκλείονται αναίτια. Οι μνημονιακές περικοπές των περασμένων ετών εφαρμόστηκαν οριζόντια και έπληξαν εξίσου όλους τους υπαλλήλους, χωρίς εξαιρέσεις. Την ίδια στιγμή, θεσπίζονται διατάξεις που σχεδόν διπλασιάζουν (αυξήσεις έως και 100%) τις μηνιαίες αποδοχές των Αρχιερέων, φτάνοντας σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα σε αντίθεση με τις πενιχρές αμοιβές των υπαλλήλων της πρώτης γραμμής, γιατρούς, νοσηλευτές, εκπαιδευτικούς και λοιποί δημόσιοι υπάλληλοι οι οποίοι αμείβονται με εξαιρετικά χαμηλούς μισθούς, παρά το γεγονός ότι επιτελούν έργο ζωτικής σημασίας για την κοινωνία και το κράτος πρόνοιας. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ: Η επιλεκτική επιβράβευση συγκεκριμένων υπηρεσιών και ο διπλασιασμός των αποδοχών της ιεραρχίας της Εκκλησίας δημιουργούν αίσθημα βαθιάς αδικίας και υπαλλήλους δύο ταχυτήτων. Ζητούμε την άμεση επανεξέταση των διατάξεων, με γνώμονα τη δίκαιη, αναλογική και οριζόντια ενίσχυση όλων των δημοσίων υπαλλήλων που στηρίζουν καθημερινά τη λειτουργία της χώρας. ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΜΕ!!!!