• Σχόλιο του χρήστη 'ΝΔ' | 10 Ιουνίου 2026, 17:34

    Υπουργέ, ότι είναι να κάνεις κάνε το σωστά! Θέλουμε οι νέοι συνάδελφοι που έχουν ανανεώσει τις υπηρεσίες μας, έχουν σπουδές/προσόντα και δουλεύουν με αφοσίωση να πάρουν την ΠΔ, όπως κι εμείς και οι υπόλοιποι συνάδελφοι μέχρι το 2023. Δεν θέλουμε έχθρες και διχόνοια και να να φτιάχνετε ομάδες υπαλλήλων πολλών ταχυτήτων… Μέχρι τώρα δινόταν αναδρομικά και χωρίς πλαφόν. Υποστηρίζουμε τη διεκδίκηση αυτή!