Αρχική Mέτρα αντιμετώπισης της ενεργειακής κρίσης και ενίσχυσης του διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών, μισθολογικές και φορολογικές διατάξεις, ρυθμίσεις για τον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών...ΜΕΡΟΣ Γ΄ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΕΙΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΥΡΙΑΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ, ΑΝΩΤΑΤΟ ΟΡΙΟ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΜΕΛΩΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ (Άρθρα 49-56) Σχόλιο του χρήστη ΗΛΙΑΣ | 10 Ιουνίου 2026, 19:23




Σχόλιο για το άρθρο 56. Είναι το λιγότερο παράλογη μία αύξηση της τάξης του 60-95%, σε κάποιους ήδη υψηλούς μισθούς δημοσίου, όταν περίπου 700000 συνταξιούχοι βρίσκονται εγκλωβισμένοι επί 10 περίπου χρόνια χωρίς αύξηση, λόγω της προσωπικής διαφοράς. Δεν θα παραλείψω την αύξηση που δόθηκε το 2016, η οποία ήταν της τάξης του 1,2%. Και πιθανόν να δοθεί άλλη μία ίδια το 2027. Αυτές οι δύο θα προσπαθήσουν να καλύψουν ένα "κενό" 10 χρόνων, σε μία εποχή που τα προϊόντα πρώτης ανάγκης έχουν αυξηθεί κατά την τελευταία διετία σε ποσοστά 6,1% (τρόφιμα), 14% (ηλεκτρικό ρεύμα, 20-30%(καύσιμα), 13,6 (ενοίκια) κ.λ.π. Όπως έδωσα το παράδειγμα των συνταξιούχων με προσωπική διαφορά, σχεδόν σε όλους τους τομείς υπαλλήλων και συνταξιούχων, ισχύει κάτι ανάλογο. Δεν έχω κάτι εναντίων των αρχιερέων και μακάρι να γινόταν να πάρουν όλοι ανεξαιρέτως οι πολίτες μία τέτοια αύξηση. Αφού όμως δε γίνεται καλό θα ήταν να αντιμετωπίζονται όλοι ισάξια. Είναι προκλητικό να βλέπει ο πολίτης αύξηση μισθών τέτοιου μεγέθους, σε όποιου τομέα υπάλληλο κι αν τη δει. Και πρέπει επιτέλους οι αυξήσεις, όποτε μπορούν να δοθούν, να μοιράζονται ισότιμα σε όλους κι όχι υπό μορφή επιδομάτων.