• Σχόλιο του χρήστη 'Μπάμπης Τζ.' | 11 Ιουνίου 2026, 09:16

    Θα πρέπει κάποια στιγμή να αναγνωριστεί μισθολογικά και η προϋπηρεσία του ιδιωτικού τομέα στο δημόσιο. Υπάρχουν περιπτώσεις όπου δημόσιοι υπάλληλοι με 15 και 20 χρόνια εμπειρίας στον ιδιωτικό τομέα εισέρχονται στο δημόσιο σε συναφείς θέσεις και παίρνουν τον βασικό μισθό. Σίγουρα θα αποτελέσει ένα μεγάλο κίνητρο για να καλυφθούν οι θέσεις του δημοσίου που μένουν χρόνια κενές και σίγουρα θα αποκατασταθεί μια αδικία, μιας και στον ιδιωτικό τομέα η προϋπηρεσία που έχει κάποιος εργαζόμενος μετράει για την νέα του θέση.