• Σχόλιο του χρήστη 'κατερινα' | 11 Ιουνίου 2026, 11:32

    Η διάταξη δημιουργεί υπαλλήλους δυο ταχυτήτων..σε ανεξάρτητες αρχές όπως η ΑΑΔΕ υπάλληλοι μεταταγμένοι εσχάτως θα λαμβάνουν περισσότερα από υπαλλήλους που έχουν δουλέψει τόσα χρόνια για την υπηρεσία. Είναι άδικο και παράλογο. Δεν ρυθμίζει αλλά καταστρατηγεί βασικές αρχές λειτουργίας της υπηρεσίας.