• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία Τ' | 11 Ιουνίου 2026, 11:08

    Σχετικά με το άρθρο 53 και τη θέσπιση του πλαφόν των 300 ευρώ, είναι φανερό ότι με αυτό τον τρόπο ενισχύεται περαιτέρω το αίσθημα αδικίας κα άνισης μεταχείρισης εργαζόμενων μέσα στην ίδια υπηρεσία που εκτελούν τα ίδια καθήκοντα. Είναι επιβεβλημένη η επανεξέταση της ρύθμισης για αυτό το σημείο, ώστε να διασφαλιστεί η δίκαιη και ισότιμη αντιμετώπιση για όλους τους υπαλλήλους, ανεξαρτήτως χρόνου πρόσληψης.