• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΚ' | 11 Ιουνίου 2026, 12:59

    Σχετικά με το άρθρο 53: Η διεκδίκηση της Προσωπικής Διαφοράς επιχειρεί να επιλύσει ένα πολύ συγκεκριμένο πρόβλημα: τη μισθολογική ανισότητα μεταξύ υπαλλήλων που υπηρετούν στους ίδιους φορείς, ασκούν τα ίδια καθήκοντα και διαθέτουν τα ίδια τυπικά και ουσιαστικά προσόντα. Η θέσπιση ανώτατου ορίου (πλαφόν) 300 ευρώ στην προσωπική διαφορά όχι μόνο δεν επιλύει το πρόβλημα αυτό, αλλά το διαιωνίζει, δημιουργώντας και μονιμοποιώντας υπαλλήλους δύο ταχυτήτων. Η μισθολογική διαφοροποίηση εξακολουθεί να βασίζεται αποκλειστικά στον χρόνο διορισμού ή μετάταξης και όχι σε αντικειμενικά υπηρεσιακά κριτήρια. Πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι την αποκατάσταση της προσωπικής διαφοράς διεκδικούν κυρίως οι νεότεροι συνάδελφοι, οι οποίοι αποτελούν το μέλλον των υπηρεσιών αυτών. Η διατήρηση μισθολογικών ανισοτήτων μεταξύ εργαζομένων που παρέχουν εργασία ίσης αξίας λειτουργεί αποτρεπτικά για την προσέλκυση και παραμονή προσωπικού και δημιουργεί σοβαρό ΖΗΤΗΜΑ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑΣ για κρίσιμες υπηρεσίες του Δημοσίου. Ως υπάλληλος του Δημοσίου επί σχεδόν δεκαεπτά έτη στον κλάδο ΠΕ Πληροφορικής, θεωρώ προβληματική και ΥΠΟΠΤΗ τη συστηματική αναπαραγωγή του ισχυρισμού ότι νεότεροι συνάδελφοι λαμβάνουν υψηλότερες συνολικές αποδοχές από υπαλλήλους με δεκαπέντε ή περισσότερα έτη υπηρεσίας. ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ! Στην πραγματικότητα, αυτό που μειώνεται στους παλαιότερους υπαλλήλους είναι η προσωπική διαφορά (άδικο και καταδικαστέο επίσης ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΦΘΕΙ και αυτο στην διάταξη) μέσω των συμψηφισμών που προβλέπει το ισχύον πλαίσιο και όχι το σύνολο των αποδοχών τους. Πρόκειται ασφαλώς για μια άδικη και προβληματική κατάσταση, η οποία όμως δεν πρέπει να συγχέεται με το αίτημα αποκατάστασης της προσωπικής διαφοράς των νεότερων υπαλλήλων αλλα να σταθούμε μαζι παλιοί και νέοι ως εργαζόμενοι στην διεκδίκηση προτείνοντας ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΟΥ ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΔ ΩΣ ΙΣΧΥΕ!!! Η διεκδίκηση της προσωπικής διαφοράς δεν μπορεί και δεν πρέπει να χρησιμοποιείται απο "ΚΑΛΟΘΕΛΗΤΕΣ" ως υποκατάστατο της συζήτησης για τις αποδοχές των δημοσίων υπαλλήλων. Η ανάγκη πραγματικών μισθολογικών αυξήσεων, η αποσύνδεση της προσωπικής διαφοράς από τη μισθολογική εξέλιξη και τα μισθολογικά κλιμάκια, καθώς και η ουσιαστική ενίσχυση των αποδοχών του συνόλου των εργαζομένων (13ος-14ος) αποτελούν ουσιαστικά και απολύτως θεμιτά αιτήματα που αφορούν όλους τους δημοσίους υπαλλήλους. Η επίδοση της προσωπικής διαφοράς για τους νεότερους συναδέλφους και η αποκατασταση σε παλιότερους αλλα και η διεκδίκηση πραγματικών αυξήσεων για το σύνολο των εργαζομένων δεν είναι αντικρουόμενοι στόχοι. Αντιθέτως, αποτελούν συμπληρωματικές και ενωτικές διεκδικήσεις που συμβάλλουν στην άρση των αδικιών χωρίς να δημιουργούν τεχνητούς-διχαστικούς ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΥΣ διαχωρισμούς μεταξύ παλαιών και νέων υπαλλήλων. ΕΠΙΔΟΣΗ ΠΔ με τους όρους που ίσχυε χωρις πλαφόν (300ευρω) και ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΗΡΓΗΣΗ ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΩΝ και ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ ΠΔ από τη μισθολογική εξέλιξη και τα μισθολογικά κλιμάκια σε όσους εργαζόμενους!!!!!!!!!!