• Σχόλιο του χρήστη 'Ευγενία Λ.' | 11 Ιουνίου 2026, 13:19

    Σχετικά με την προσωπική διαφορά δεν είναι δίκαιο υπάλληλοι του ίδιου υπουργείου να αμείβονται διαφορετικά. Ή όλοι ή κανένας, δημιουργούνται ανισότητες μεταξύ υπαλλήλων που έχουν τα ίδια δικαιώματα. Το πεδίο εφαρμογής του άρθρου 53 να επεκταθεί ώστε να περιλαμβάνει το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης εν συνόλω αίροντας ανισότητες με το ίδιο αντικείμενο εργασίας!