• Σχόλιο του χρήστη 'Θ.Δ.' | 11 Ιουνίου 2026, 13:44

    Προτείνεται η επέκταση εφαρμογής του άρθρου 53 για το σύνολο του προσωπικού που υπηρετεί στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ώστε - αν όχι να εξαλειφθούν - τουλάχιστον να περιοριστούν οι μισθολογικές ανισότητες μεταξύ υπαλλήλων που εργάζονται στον ίδιο Φορέα.