• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΡΙΑΝΝΑ' | 11 Ιουνίου 2026, 13:25

    Απογοητευτικό πως δεν υπάρχει ΠΑΛΙ καμμία πρόβλεψη για επίδομα στα ΚΕΠ. Το προσωπικό είναι κατά 30 % μειωμενο και κανείς δεν έχει αποδεχθεί θέση σε ΚΕΠ..γιατί;..γιατί βγάζουμε όλη τη δουλειά του στενού Δημ.Τομεα με ανοιχτές πόρτες ακόμα και επί κορονοιου και περνούμε μετά από 22 χρόνια προϋπηρεσίας ούτε 1.500 καθαρό!!καρποφορίας ΠΕ κ ΤΕ γτ οι ΔΕ ούτε 1.000!. Δείξετε πως είμαστε συνάδερφοι όπως λέτε στα Υπουργεία και στα μαθήματα ΕΚΔΔΑ. Και στην τελική αυτοί του κλήρου είναι και ανύπαντροι...εμείς έχουμε οικογένειες...παιδιά... Αυτά και θα τα πούμε στις εκλογές με το καλό..αν αλλάξει κάτι ίσως αλλάξουμε κι εμεις