• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΩΡΑ' | 11 Ιουνίου 2026, 13:17

    Ανήκω στους χαμηλόμισθους, χωρις προστασία. Υπάλληλος ΔΕ με διορισμό το 2020, και με προϋπηρεσία περίπου 25 ετών στον ιδιωτικό τομέα (η οποία δεν αναγνωρίζεται μισθολογικά) αμείβομαι με ιδιαίτερα χαμηλές αποδοχές, παρά την πραγματική μου εργασιακη εμπειρια. Απαιτείται η άμεση επέκταση της εφαρμογής του άρθρου 53 και στους χαμηλόμισθους υπαλλήλους, που σήμερα αποκλειόμαστε, ώστε να τερματιστούν οι ανισότητες που υπονομεύουν την αρχή της ισότητας και της ισονομίας στην πράξη.