• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΕΡΚΕΛ' | 11 Ιουνίου 2026, 14:08

    Η διεκδίκηση της Προσωπικής Διαφοράς επιχειρεί να επιλύσει ένα πολύ συγκεκριμένο πρόβλημα: τη μισθολογική ανισότητα μεταξύ υπαλλήλων που υπηρετούν στους ίδιους φορείς, ασκούν τα ίδια καθήκοντα και διαθέτουν τα ίδια τυπικά και ουσιαστικά προσόντα. Επί της ουσίας δίκαιο να δοθεί σε όλους, και να μη γίνονται διακρίσεις.