• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΡΙΑ' | 11 Ιουνίου 2026, 15:12

    Η αποσπασματική και κατακερματισμένη κατά καιρούς χορήγηση της προσωπικής διαφοράς σε περαιτέρω δημοσίους υπαλλήλους συγκεκριμένων υπηρεσιών όχι μόνο δεν επιλύει το ζήτημα της μισθολογικής ανισότητας αλλά το βαθαίνει όλο και περισσότερο. Φαινόμενο που εντοπίζεται όχι μόνο μεταξύ δημόσιων υπηρεσιών αλλά ακόμα και μεταξύ δημοσίων υπαλλήλων/συναδέλφων που απασχολούνται στην ίδια Υπηρεσία, κάνοντας την ίδια δουλειά αλλά με διαφορετικές αμοιβές. Ζητούμε την χορήγηση της προσωπικής διαφοράς σε όλους τους υπαλλήλους του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης προκειμένου να εξασφαλιστεί η ισότητα και η δικαιοσύνη!