• Σχόλιο του χρήστη 'κ.' | 12 Ιουνίου 2026, 10:30

    Το πλαφόν των 300 ευρώ στο άρθρο 53 είναι εντελώς παράλογο και αυθαίρετο. Η θέσπισή του εισάγει μια αδικαιολόγητη μισθολογική διάκριση και δημιουργεί εργαζόμενους «δύο ταχυτήτων» μέσα στις ίδιες υπηρεσίες, πόσο μάλλον να διορθώνει τις υπάρχουσες ανισότητες. Θα πρέπει να αποδοθεί με τους ίδιους όρους όπως έγινε και τα προηγούμενα χρόνια χωρίς αστερίσκους και περιορισμούς. Δημοσιονομική δυσκολία δεν μπορεί να τίθεται διότι ούτως η άλλος το πλεονάζων ποσό των 300 συμψηφίζεται μερικώς με τα κλιμάκια.