• Σχόλιο του χρήστη 'mptlia' | 12 Ιουνίου 2026, 10:19

    Προτείνεται η επέκταση της εφαρμογής του άρθρου 53 σε όλα τα Υπουργεία και εποπτευόμενους φορείς τους (οι οποίοι δεν συμπεριλαμβάνονται) καθώς κρίνεται πολύ επιλεκτική η εν λόγω ρύθμιση. Η εξαίρεση αυτή δημιουργεί αδικαιολόγητες μισθολογικές αποκλίσεις μεταξύ Δημοσίων υπαλλήλων. Σκοπός βάσει λογικής αν μη τι άλλο, είναι η αποκατάσταση της ίσης μεταχείρισης και η αντιμετώπιση των μισθολογικών στρεβλώσεων. Επίσης το γεγονός ότι υπάρχουν σε ίδιες Υπηρεσίες υπάλληλοι οι οποίοι επέλεξαν τη μετάταξη από την απόσπαση γιατί να μην παίρνουν προσωπική διαφορά -εφόσον μιλάμε για αποκατάσταση της ίσης μεταχείρισης και αντιμετώπιση μισθολογικών στρεβλώσεων-και δεν εμπίπτουν στο άρθρο 53? δεν αποτελεί ρατσιστική και άδικη αντιμετώπιση εντός Υπηρεσίας καθώς και με τους συμπεριλαμβανόμενους στο άρθρο 53?????