• Σχόλιο του χρήστη 'Μαργαρίτα' | 12 Ιουνίου 2026, 11:22

    Στην πρόσφατη παρουσίαση – εκδήλωση για τα 6 χρόνια λειτουργίας της πύλης gov.gr και την εξέλιξή της ως C.R.M., ο Πρωθυπουργός και ο Υπουργός Οικονομικών (και στο παρελθόν Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης) ευχαρίστησαν, κατά τη διάρκεια των ομιλιών τους, τους υπαλλήλους του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης για τη συμβολή τους στην προσπάθεια δημιουργίας και λειτουργίας του. Πώς γίνεται, λοιπόν, να έχουμε μια διχαστική και ακραία άδικη διάταξη, το άρθρο 53, η οποία δίνει προσωπική διαφορά σε μία μόνο Γενική Γραμματεία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης –τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων– και εξαιρεί όλους τους υπόλοιπους υπαλλήλους; Δεν μπορώ να καταλάβω τι σημαίνει αυτό. Είναι διαχωρισμός και επιβράβευση ταυτόχρονα; Δηλαδή, αυτοί που θα τη λάβουν εργάζονται και αποτελούν τους «λίγους και εκλεκτούς», ενώ οι υπόλοιποι είναι ασήμαντοι ή κάνουν κάτι λάθος; Είναι αδιανόητο να δημιουργείται μέσα σε ένα κοινό εργασιακό και παραγωγικό περιβάλλον τέτοιος διχασμός· ένας διχασμός που πιθανά να καλλιεργήσει στο μέλλον έριδες, αντιζηλίες και κακό εργασιακό κλίμα. Για τον λόγο αυτό, προτείνεται η προσωπική διαφορά να επεκταθεί στο σύνολο των εργαζομένων του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.