• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΡΙΑ ΤΖΙΤΖΗ' | 12 Ιουνίου 2026, 11:25

    Αναφορά στο άρθρο 53 περί προσωπικής διαφοράς Προτείνεται η επέκταση της συγκεκριμένης διάταξης σε όλο το προσωπικό του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης. Δεν μπορεί να συνεχίσει να υφίσταται η μισθολογική διάκριση σε υπαλλήλους που εργάζονται στον ίδιο Φορέα ενώ ακούν τα ίδια καθήκοντα και διαθέτουν τα ίδια τυπικά και ουσιαστικά καθήκοντα. Πρέπει να δοθεί ένα τέλος σε αυτήν την κατάφορη εργασιακή αδικία που επιτρέπει την ύπαρξη και διαιώνιση υπαλλήλων "διπλών ταχυτήτων". Άλλωστε, το δικαίωμα για ίση αμοιβή κατοχυρώνεται ρητά στο Άρθρο 22 του Ελληνικού Συντάγματος που είναι η ανώτερη πηγή δικαίου. Συγκεκριμένα, η παράγραφος 1 ορίζει ότι «όλοι οι εργαζόμενοι, ανεξάρτητα από φύλο ή άλλη διάκριση, έχουν δικαίωμα ίσης αμοιβής για παρεχόμενη εργασία ίσης αξίας.