• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΡΙΑ ΤΖΙΤΖΗ' | 12 Ιουνίου 2026, 12:03

    Επέκταση του άρθρου 53 σε όλους τους υπαλλήλους του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Δεν μπορεί να συνεχίσει να υφίσταται η κατάφορη εργασιακή- μισθολογική αδικία με υπαλλήλους διπλών ταχυτήτων. Άλλωστε, Το δικαίωμα για ίση αμοιβή κατοχυρώνεται ρητά στο Άρθρο 22 του Ελληνικού Συντάγματος. Συγκεκριμένα, η παράγραφος 1 ορίζει ότι «όλοι οι εργαζόμενοι, ανεξάρτητα από φύλο ή άλλη διάκριση, έχουν δικαίωμα ίσης αμοιβής για παρεχόμενη εργασία ίσης αξίας.