• Σχόλιο του χρήστη 'Ρ.Χ.' | 12 Ιουνίου 2026, 12:14

    Σχετικά με το άρθρο 53. Προτείνουμε να διευρυνθεί η εφαρμογή του στο σύνολο των υπαλλήλων του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και όχι μόνο σε ένα μέρος του (το προσωπικό της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης) που ισχύει σήμερα. Πρόκειται για υπαλλήλους του ίδιου Φορέα, ίσων προσόντων και ισάξιας εργασίας. Παρακαλούμε η ρύθμιση να καταλαμβάνει ενιαία το σύνολο του προσωπικού !