• Σχόλιο του χρήστη 'ΙΩΑΝΝΑ ΝΑΣΤΟΥ' | 12 Ιουνίου 2026, 12:14

    Όλες οι οργανικές μονάδες του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης λειτουργούν συμπληρωματικά στηρίζοντας και προωθώντας τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό της χώρας, οπότε δεν πρέπει να υπάρχουν μισθολογικές ανισότητες μεταξύ των υπαλλήλων! Κρίνεται απολύτως αναγκαίο το πεδίο εφαρμογής του άρθρου 53 να επεκταθεί ώστε η προσωπική διαφορά της παρούσας διάταξης να καταβάλλεται στο σύνολο του πάσης φύσεως προσωπικού (μόνιμοι, ΙΔΑΧ) που υπηρετεί σε όλες τις οργανικές μονάδες, Γενικές και Ειδικές Γραμματείες του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Να πάψει να υφίσταται μια αδικία που χρονίζει και "μετρά" αρνητικά ήδη από την θητεία του Υπουργού κου Πιερρακάκη (με την εκκόλαψη του Υπουργείου) εν καιρώ πανδημίας τον οποίο Yπουργό (νυν Οικονομίας) παν το προσωπικό(διοικητικοί -οικονομικοί υπάλληλοι κ.α.) στήριξε επωμιζόμενο δυσβάσταχτο φόρτο εργασίας και έκανε εξαιρετική δουλειά φέρνοντας αποτελέσματα που είναι γνωστά τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο!!!