• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΨ' | 12 Ιουνίου 2026, 14:43

    Δεν καταλαβαίνω πως με το ενιαίο μισθολόγιο έχουμε καταλήξει , να έχει διαφορετικές αποδοχές κάθε υπάλληλος του ίδιου υπουργείου, ίδιων προσόντων