• Σχόλιο του χρήστη 'Ευστάθιος Κατωπόδης' | 12 Ιουνίου 2026, 14:15

    Δεν έχει ενταχθεί, ενώ θα έπρεπε, πρόβλεψη μισθολογικής προσαύξησης: α) Για τους εργαζομένους στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Υγείας, οι οποίοι καλούνται να υποστηρίξουν την θεσμική επικαιροποίηση και τη λειτουργική αποτελεσματικότητα και ανθεκτικότητα του Εθνικού Συστήματος Υγείας,την βελτίωση των παρεχόμενων Υπηρεσιών Υγείας, την αντιμετώπιση της έλλειψης φαρμάκων, τη δημιουργία ενός ενιαίου Ψηφιακού Χώρου Δεδομένων Υγείας και την ολοκλήρωση της ψυχιατρικής μεταρρύθμισης. Το έργο αυτών των υπαλλήλων αποτελεί βάση για την εργασία και την επιχειρηματικότητα της χώρας, καθόσον η υγεία των ανθρώπων είναι το θεμέλιο για υγιή οικονομική δράση, β) Τους αποφοίτους της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης, οι οποίοι εκπαιδεύονται σε εξαιρετικά απαιτητικές συνθήκες και με ένα πρόγραμμα σπουδών πλήρως ευθυγραμμισμένο με την αιχμή της διοικητικής επιστημής και τεχνολογίας, για να στελεχώσουν κάθε φορέα της δημοσίας διοίκησης προσφέροντας του καινοτομία και συγκριτικά πλεονεκτήματα που συντελούν στην βελτιστοποίηση της λειτουργίας του. Η βελτίωση του δημοσίου τομέα αποτελεί επένδυση, καθώς συντελεί στην ανάπτυξη της οικονομίας και την επίτευξη της κοινωνικής ευημερίας και συνοχής, και ως τέτοια θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται με πρωταρχική βεβαίως δράση την απονομή μισθολογικής προσαύξησης των αποφοίτων των παραγωγικών σχολών αυτού.