• Σχόλιο του χρήστη 'Ντίνα Ζ' | 12 Ιουνίου 2026, 14:22

    Ο στόχος της πρόβλεψης του πλαφόν των τριακοσίων 300€ μηνιαίως είναι η μείωση της μισθολογικής ανισότητας μεταξύ των νεοδιοριζόμενων και των παλαιότερων υπαλλήλων σε δημοσίους οργανισμούς και Ανεξάρτητες Αρχές, όπως η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ). Στην πραγματικότητα θα δημιουργηθεί ακόμη μία μισθολογική ανισότητα αφού διαιωνίζονται οι υπάλληλοι «δύο ταχυτήτων». Υπάλληλοι που ήδη εργάζονται στην ίδια διεύθυνση, ακόμη και τμήμα, με τα ίδια ακριβώς προσόντα, προϋπηρεσία και αρμοδιότητες, αμείβονται με διαφορετικές αποδοχές. Με το παραπάνω πλαφόν προφανώς κάποιοι νεοεισαχθέντες υπάλληλοι στην ΑΑΔΕ θα αμείβονται με καλύτερα από κάποιους υφιστάμενους εργαζομένους που ήδη βιώνουν την μισθολογική ανισότητα. Επομένως θα πρέπει να καταργηθεί το υφιστάμενο πλαφόν και η ρύθμιση να καλύψει όλο το προσωπικό της ΑΑΔΕ για την αποκατάσταση της ίσης μεταχείρισης των εργαζομένων της.