• Σχόλιο του χρήστη 'Ε. ΚΟΛΙΟΦΩΤΗ' | 12 Ιουνίου 2026, 15:57

    Το ανώτατο όριο των τριακοσίων (300) ευρώ στην προσωπική διαφορά δεν επιτυγχάνει το σκοπό της πλήρους αποκατάστασης των αδικιών καθώς συντηρεί τις υφιστάμενες σημαντικές μισθολογικές αποκλίσεις μεταξύ υπαλλήλων με μοναδικό κριτήριο το χρόνο διορισμού ή μετάταξής τους. Η διαφορετική αμοιβή για εργασία ίσης αξίας δεν συνάδει με τις αρχές της ισότητας, της ίσης μεταχείρισης και της μισθολογικής δικαιοσύνης που οφείλει να διασφαλίζει η Πολιτεία. Συνεπώς, το οποιοδήποτε πλαφόν θα πρέπει να αφαιρεθεί. Αντιθέτως, θα έπρεπε να θεσπιστεί κατώτατο όριο του ύψους της προσωπικής διαφοράς ώστε να αρθούν οι περισσότερες μισθολογικές αδικίες.