• Σχόλιο του χρήστη 'ΘΑΛΕΙΑ' | 12 Ιουνίου 2026, 15:10

    Επιβάλλεται η εφαρμογή του άρθρου 53 στο σύνολο των υπαλλήλων που υπηρετούν στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για λόγους ίσης μεταχείρισης των υπαλλήλων που που εργάζονται στον ίδιο Φορέα, ασκούν τα ίδια καθήκοντα και διαθέτουν τα ίδια τυπικά και ουσιαστικά προσόντα.