• Σχόλιο του χρήστη 'Θάνος Σ.' | 13 Ιουνίου 2026, 08:02

    Στο άρθρο 53, στις Ανεξάρτητες Αρχές πρέπει να προστεθεί και η Εθνική Αρχή Διαφάνειας. Η ανάγκη αυτή προκύπτει από το γεγονός ότι σήμερα στην ΕΑΔ συνυπάρχουν υπάλληλοι οι οποίοι διατηρούν προσωπική διαφορά λόγω της προέλευσής τους από διαφορετικούς φορείς και υπάλληλοι οι οποίοι δεν λαμβάνουν προσωπική διαφορά, παρότι ασκούν καθήκοντα ίδιας ή αντίστοιχης ευθύνης και απαιτήσεων. Η κατάσταση αυτή έχει οδηγήσει στη δημιουργία σημαντικών μισθολογικών αποκλίσεων μεταξύ εργαζομένων που υπηρετούν στον ίδιο φορέα, υπό το ίδιο θεσμικό και οργανωτικό πλαίσιο. Η μη κάλυψη των υπαλλήλων της ΕΑΔ από τις προβλέψεις του άρθρου 53 θα έχει ως αποτέλεσμα τη διαιώνιση και περαιτέρω ενίσχυση των υφιστάμενων μισθολογικών ανισοτήτων, γεγονός που αντίκειται στις αρχές της ίσης μεταχείρισης, της ίσης αμοιβής για εργασία ίσης αξίας και της εύρυθμης λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης.