• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΚΗΣ Σ.' | 13 Ιουνίου 2026, 11:54

    Η Εθνική Αρχή Διαφάνειας θα πρέπει να συμπεριληφθεί ρητά στους φορείς εφαρμογής της διάταξης. Στην ΕΑΔ υπηρετούν υπάλληλοι που λαμβάνουν προσωπική διαφορά και υπάλληλοι που δεν λαμβάνουν, παρά το γεγονός ότι ασκούν αντίστοιχα καθήκοντα. Η διατήρηση της υφιστάμενης κατάστασης διευρύνει τις μισθολογικές ανισότητες εντός του ίδιου φορέα και δημιουργεί αίσθημα άνισης μεταχείρισης. Η επέκταση της προσωπικής διαφοράς και στο προσωπικό της ΕΑΔ θα συμβάλει στην αποκατάσταση της μισθολογικής ισότητας και της υπηρεσιακής συνοχής.