• Σχόλιο του χρήστη 'Anastasiou Chris' | 13 Ιουνίου 2026, 12:55

    Είναι άμεση ανάγκη τροποποίησης του άρθρου 53, του υπό διαβούλευση νομοσχεδίου, ώστε να διασφαλιστεί η συνταγματικά κατοχυρωμένη αρχή της ίσης αμοιβής για εργασία ίσης αξίας!! που με το συγκεκριμένο άρθρο δεν επιτυγχάνεται!! Το άρθρο 22 παρ. 1 του Συντάγματος ορίζει ρητά ότι όλοι οι εργαζόμενοι έχουν δικαίωμα ίσης αμοιβής για παρεχόμενη εργασία ίσης αξίας, χωρίς διακρίσεις!! Με την προηγούμενη χορήγηση της Π.Δ., έτσι όπως εφαρμόστηκε το 2023, βρέθηκαν υπάλληλοι Υ.Ε. και Δ.Ε. με προσωπική διαφορά 600 με 700€ και υπάλληλοι Π.Ε. και Τ.Ε. με Π.Δ. 300€ και ακόμα παρακάτω (υπάρχουν υπάλληλοι με Π.Δ. 50€!!!), ειδικά αν είχαν ολοκληρώσει διδακτορικό ή μεταπτυχιακό μετά την 01/01/2016 που ήταν και η αναφορά για τον υπολογισμό της. Όλα αυτά που με κόπο και κόστος!! πέτυχε ένας υπάλληλος, με απαιτητικές σπουδές, για να προσφέρει στη διάθεση του Δημοσίου, όχι μόνο δεν αναγνωρίστηκαν, αλλά "ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΕ" κιόλας!! Σε καμία περίπτωση δεν είναι ισότιμη αντιμετώπιση υπαλλήλων αυτή και άρση μισθολογικών ανισοτήτων, όταν συγκρίνοντας υπαλλήλους που διορίστηκαν την ίδια μέρα π.χ. 01/01/2010, έναν Π.Ε. και έναν Δ.Ε. και οι οποίο μετατάχθηκαν στο Υπουργείο π.χ. την 01/01/2025, όπου ο Π.Ε., μετά την 01/01/2016 απέκτησε/αναγνώρισε μεταπτυχιακό/διδακτορικό τίτλο σπουδών ή/και προϋπηρεσία στον δημόσιο τομέα, με χορήγηση επιπλέον μισθολογικών κλιμακίων, θα βρεθούν ο Π.Ε. να λαμβάνει Π.Δ. 150-200€ και ο Δ.Ε. με Π.Δ. 600-650€!!!!! ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ;;; ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΤΟ 2023 ΠΟΥ ΧΟΡΗΓΗΘΗΚΕ Η Π.Δ., ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΕΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΔΟΘΗΚΑΝ ΜΕΤΑ ΤΟ Φ.Ε.Κ. ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΤΗΣ!!!!! ΕΝΩ ΔΗΛΑΔΗ, ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΛΗΦΘΗΚΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΤΗΣ Π.Δ., ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ΚΑΠΟΙΟΙ, ΜΗ ΟΡΘΑ ΘΕΩΡΗΣΑΝ ΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΤΟ 2018 (ΑΜΕΣΩΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ/ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΤΗΣ Π.Δ.)!! ΑΥΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΟΣΤΟΒΟΡΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΜΗ ΟΡΘΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ Π.Δ.!! Αυτό ακριβώς θα συμβεί και αυτή τη φορά με την χορήγηση Π.Δ. με συγκεκριμένο πλαφόν, πάλι οι υπάλληλοι θα προστρέχουν στη δικαστική οδό!!! ΓΙΑΤΙ!!!! Θεσμοθετείστε παρακαλούμε και το επίδομα των 400€, ώστε να ομογενοποιηθούν οι αμοιβές του μεγαλύτερου ποσοστού των υπαλλήλων, διαφορετικά οι μισθολογικές ανισότητες και αδικίες, θα διαιωνίζονται!! ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΥΠΟΨΙΝ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΣΧΟΛΙΑ, ΚΑΘΩΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΝ ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ Π.Δ. ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ