• Σχόλιο του χρήστη 'Μελίνα' | 13 Ιουνίου 2026, 13:35

    Σχετικά με το Άρθρο 56: Είναι επιεικώς άδικο και προκλητικό για τους υπόλοιπους κλάδους του Δημοσίου αλλά και του Ιδιωτικού τομέα να διπλασιάζεται τον ήδη αυξημένο μισθό των Αρχιεπισκόπων και Μητροπολιτών όταν όλοι οι υπόλοιποι ζούμε με μισθούς πείνας. Αν θέλετε να θεωρείστε δίκαιοι και σωστοί και να μην κάνετε μεταρρυθμίσεις μόνο για τους ψήφους θα έπρεπε να δείτε το μισθολογικό γενικά για όλους σε βάθους. Στον ιδιωτικό τομέα επαναφέρατε τις τριετίες αλλά χωρίς αναδρομική ισχύ, άρα όλοι εμείς που από το 2012 που καταργήθηκαν δουλεύαμε κανονικά για 12 συνεχή έτη ήμασταν μάλλον κορόιδα και όλα αυτά τα χρόνια πήγαν στο βρόντο από μισθολογικής άποψης.