• Σχόλιο του χρήστη 'Σύλλογος Εργαζομένων ΥΨΗΔ' | 14 Ιουνίου 2026, 10:20

    Με την προτεινόμενη διάταξη του άρθρου 53, η ηγεσία ορθώς επιχειρεί να θεραπεύσει μια υφιστάμενη αδικία. Ωστόσο, η ρύθμιση αυτή, αντί να εξαλείψει συνολικά τις ανισότητες, επιβεβαιώνει και εδραιώνει τον αδικαιολόγητο αποκλεισμό μέρους του προσωπικού που υπηρετεί στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Σήμερα, από το σύνολο των 640 μισθοδοτούμενων υπαλλήλων του Υπουργείου, 177 εργαζόμενοι (ποσοστό 28%) εξαιρούνται από την καταβολή της προσωπικής διαφοράς, αποκλειστικά και μόνο λόγω της οργανικής τους τοποθέτησης. Η διαφορετική αυτή μεταχείριση δεν στηρίζεται σε καμία επαρκή και αντικειμενική αιτιολογία , καθώς όλοι οι υπάλληλοι διαθέτουν αντίστοιχα προσόντα και συμβάλλουν εξίσου στον κρίσιμο, στρατηγικό στόχο του ψηφιακού μετασχηματισμού της χώρας. Επιπλέον, το Υπουργείο μας λειτουργεί ήδη με εξαιρετικά χαμηλό μισθολογικό κόστος, καθώς το ποσοστό του κόστους προσωπικού στον συνολικό προϋπολογισμό ανέρχεται μόλις σε 1,67%. Σε πλήρη εναρμόνιση με τη συνταγματική αρχή της ισότητας («ίση αμοιβή για παρεχόμενη εργασία ίσης αξίας») και το Ενωσιακό Δίκαιο , ζητούμε την άμεση τροποποίηση της διάταξης, ώστε να προβλέπεται ρητά η επέκταση εφαρμογής της προσωπικής διαφοράς στο σύνολο του προσωπικού του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, χωρίς εξαιρέσεις και διαχωρισμούς.