• Σχόλιο του χρήστη 'Αλέξανδρος Τσουκνίδας' | 14 Ιουνίου 2026, 14:23

    Καλησπερα, εργάζομαι σε Υπηρεσία του Υπουργείου Εθνικης Οικονομίας και Οικονομικών από τον Ιανουάριο του 2025. Όσον αφορά το αρθρο 53, της Διαβούλευσης, η εφαρμογη του πλαφόν των 300€ παραβιάζει την αρχη της μισθολογικής ισότητας και της ισονομίας, με αποτελεσμα να παραμένουν οι μισθολογικές ανισότητες εντος των ίδιων οργανικών μονάδων. Παρακαλώ πολύ για την άμεση αναδιατύπωση του αρθρου 53 και ειδικότερα την άρση του πλαφόν των 300€, ωστε η προσωπική διαφορά να χορηγείται με τους ίδιους όρους σε όλους, διασφαλίζοντας την ίση μεταχείριση ολων των υπαλλήλων και την αποκατάσταση της μισθολογικής δικαιοσύνης!