• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ' | 14 Ιουνίου 2026, 17:44

    Η αύξηση είναι απαράδεκτη και προκλητική. Οι ιερείς πρέπει να διάγουν ποιμαντικό βίο, να είναι ταπεινοί και να αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση για τους πιστούς. Σε μία εποχή που οι καθημερινές οικονομικές δυσκολίες αποτελούν τον κανόνα για τον πολίτη, τέτοιες αποφάσεις κλονίζουν τον πιστό και τον απομακρύνουν από την Εκκλησία αλλά προκαλούν το αίσθημα δικαίου. Ο λιτός βίος που διάγουν σε όλες του τις εκφάνσεις, είτε την τροφή, είτε την ένδυση, είτε την καθημερινότητα, είτε την μοναχικότητα (δεν έχουν να συντηρούν οικογένεια) και ότι άλλο αφορά την κοσμική, οικογενειακή ή μη ζωή ενός απλού πολίτη, απαιτεί πολύ λιγότερα χρήματα για να καλυφθεί. Επίσης οι πλουσιοπάροχες αποδοχές δεν είναι σύννομες με το ευαγγέλιο που κηρύττουν, αντιθέτως οδηγούν στην έκπτωση από την ζωή με τον Κύριό μας. Αν και δεν θα πρέπει να δεχθούν αυτές τις αυξήσεις, η πολιτεία θα πρέπει να αποσύρει εντελώς την συγκεκριμένη ρύθμιση, αν η κυβέρνηση θέλει να πείσει ότι ενεστερνίζεται τις δυσκολίες διαβίωσης των πολιτών και δικαίως πράττει προς όλους τους πολίτες.