• Σχόλιο του χρήστη 'Σ.Τ.' | 14 Ιουνίου 2026, 19:26

    Είμαι υπάλληλος στο Υπουργείο Οικονομικών από το 2003. Βρίσκω πολύ άδικο το πλαφόν στην προσωπική διαφορά του άρθρου 53 καθώς δημιουργεί μισθολογικές ανισότητες μεταξύ υπαλλήλων που παρέχουν ίδια ή παρόμοια εργασία με ίδιες ευθύνες. Στο πλαίσιο της ίσης μεταχείρισης, είναι δίκαιο οι νέοι υπάλληλοι να αμείβονται το ίδιο με τους παλαιότερους υπαλλήλους, καθώς και να καταβληθεί η προσωπική διαφορά από την ημερομηνία διορισμού.