• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος Σ.' | 14 Ιουνίου 2026, 22:07

    Η διατήρηση ανώτατου ορίου προσωπικής διαφοράς ύψους 300 ευρώ συντηρεί μια προφανή αδικία σε βάρος σημαντικής μερίδας υπαλλήλων. Δεν είναι εύλογο εργαζόμενοι με τα ίδια τυπικά προσόντα, τα ίδια καθήκοντα, την ίδια ευθύνη και την ίδια υπηρεσιακή εξέλιξη να αντιμετωπίζονται διαφορετικά λόγω ενός αυθαίρετου πλαφόν. Η ρύθμιση αυτή έρχεται σε αντίθεση με την αρχή της ίσης μεταχείρισης και δεν αποκαθιστά πλήρως τις μισθολογικές στρεβλώσεις που δημιουργήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια. Για τον λόγο αυτό προτείνεται η πλήρης κατάργηση του ορίου των 300 ευρώ και η καθολική εφαρμογή της προσωπικής διαφοράς σε όλους τους δικαιούχους, χωρίς εξαιρέσεις και περιορισμούς. Μόνο έτσι θα αποκατασταθεί το αίσθημα δικαιοσύνης και θα διασφαλιστεί η ίση σ' αυτό το επίπεδο έστω μισθολογική μεταχείριση των επί 16 χρόνια (με τις περικοπές δώρων-επιδομάτων) εξαντλημένων οικονομικά δημοσίων υπαλλήλων.