• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΩΡΓΟΣ Κ.' | 14 Ιουνίου 2026, 22:41

    Απαράδεκτες όλες οι επιλεκτικές ρυθμίσεις που αφορούν σε ζητήματα επίλυσης προσωπικών διαφορών.Υπάρχει πλήθος φορέων στους οποίους το φαινόμενο αυτό είναι υπερπολλαπλάσιο.Στο φορέα που εργάζομαι ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ, υπάρχουν προσωπικές διαφορές που ξεπερνούν τα 1000 ευρώ (φτάνουν και τα 1200) και αυτό δεν αποτελεί περιορισμένη εξαίρεση. Ταυτοχρόνως υπάρχει πλήθος εργαζομένων που προσελήφθησαν την ίδια χρονική περίοδο με τους προηγούμενους, πριν το 2011 με την εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου και έχουν μηδενική προσωπική διαφορά. Υπάρχουν, δηλαδή εργαζόμενοι που προσελήφθησαν την ίδια χρονική περίοδο βρίσκονται στο ίδιο μισθολογικό κλιμάκιο κάνουν την ίδια δουλειά και έχουν μισθολόγικη διαφορά 1000 εύρω. Δεν συζητάμε καν για τους νεοπροσλαμβανόμενους εργαζομένους, οι οποίοι έχουν μηδενική προσωπική διαφορά, καμία δυνατότητα εξέλιξης, δεν τους αναγνωρίζεται η προυπηρεσία στον ιδωτικό τομέα όπως στους παλαιότερους της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ και, ως εκ τούτου, το μόνο που περιμένουν είναι να παρέλθει η διετής αναμονή από την πρόσληψή τους ώστε μέσω διαδικασιών κινητικότητας να αποχωρήσουν προς άλλους δικαιότερους φορείς.