• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΗΣ Α.' | 14 Ιουνίου 2026, 23:53

    Προκειμένου να αποσαφηνιστεί ότι οι υπάλληλοι του δημοσίου που μετατάχθηκαν με βάση τον Ν.4821/2021 (ΦΕΚ 166/Α’/10-09-2021), άρθρο 20, παρ. 10, περ. β’, έχουν το ίδιο εργασιακό καθεστώς με τους τακτικούς εργαζομένους του φορέα υποδοχής, προτείνεται η παρακάτω διάταξη. Στο τέλος της περ. β, της παρ. 10, του Άρθρου 20, του Νόμου Ν.4821/2021 προστίθεται εδάφιο ως εξής: «Οι υπάλληλοι δημόσιου τομέα που υπηρετούσαν με απόσπαση σε άλλον φορέα, βάσει διατάξεων που καταργήθηκαν, και μετατάχθηκαν με αίτηση τους σε αυτόν με βάση τον Ν. 4821/2021 (ΦΕΚ 166/Α’/10-09-2021), άρθρο 20, παρ. 10, περ. β’, θεωρείται ότι έχουν, από τη στιγμή της μετάταξης τους στο νέο φορέα, την ίδια σχέση εργασίας με τους υπολοίπους τακτικούς υπαλλήλους του συγκεκριμένου φορέα, ανεξαρτήτως της εργασιακής σχέσης που είχαν στον φορέα προέλευσης τους.»