• Σχόλιο του χρήστη 'Θοδωρής Δομούζογλου' | 15 Ιουνίου 2026, 07:49

    Η προσωπική διαφορά δεν αποτελεί κάποιου είδους ελεημοσύνη αλλά ένα δίκαιο και πάγιο αίτημα των ατόμων που δεν την λαμβάνουν.Η πδ έχει τη βάση της στην θεμελιώδη αρχή ίση αμοιβή για ίση εργασία. Με την απόδοση της πδ υπάλληλοι είτε νεοδιόριστοι, οι οποίοι μάλιστα στην πλειονότητα τους εκκίνούν με πολύ χαμηλές απολαβές, είτε μεταταχθέντες, θα δικαιωθούν για τους αγώνες που έχουν δώσει εδώ και καιρό. Η προσωπική διαφορά οφείλει να συνεχίσει να δίνεται και στους νέους υπαλλήλους μετά την ψήφιση του σχεδίου νόμου. Είναι άδικο και πολλές φορές διχαστικό για άτομα που εισάγονται με γραπτούς διαγωνισμούς και άλλες αξιοκρατικές διαδικασίες ΑΣΕΠ να βρίσκονται σε ένα εργασιακό περιβάλλον που με τις ίδιες συνθήκες εργασίας, ιδιαίτερα απαιτητικές, λαμβάνουν σημαντικά χαμηλότερες χρηματικές απολαβές με ή χωρίς προϋπηρεσία (η οποία σημειωτέον όταν προέρχεται από τον ιδιωτικό τομέα συνεχίζει να μην αναγνωρίζεται όσο και εάν έχουν βελτιωθεί τα δημοσιονομικά δεδοδομένα της ελληνικής οικονομίας).