• Σχόλιο του χρήστη 'Γιαννης' | 15 Ιουνίου 2026, 08:21

    Ακόμα και σήμερα, υπάρχουν υπάλληλοι που λαμβάνουν ΠΔ 750€-850€ ή και κλητήρες 500€. Συνεπώς, το πλαφόν των 30€ λογίζεται ως άδικο. Παρακαλούμε για υιοθέτηση της πρότασης της ΟΣΥΟ του επιδόματος 400€, ένεκα του συνταξιμου χαρακτήρα του, εν αντιθέσει με τη ΠΔ.