• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΑΣ' | 15 Ιουνίου 2026, 08:53

    Ως Σύλλογος, συντασσόμαστε με τα όσα έχουν ήδη επισημανθεί από άλλους φορείς αναφορικά με το άρθρο 53, και ειδικότερα με την παρατήρηση ότι η θέσπιση ανώτατου ορίου των 300 ευρώ στον υπολογισμό της προσωπικής διαφοράς δεν συνάδει με τη συνταγματική αρχή της ισότητας και με τη θεμελιώδη αρχή του εργατικού δικαίου περί «ίσης αμοιβής για εργασία ίσης αξίας». Ο περιορισμός των μισθολογικών ανισοτήτων και η ενίσχυση των συναδέλφων που δεν λαμβάνουν ή λαμβάνουν ελάχιστη προσωπική διαφορά, δεν τίθενται υπό όρους και περιορισμούς. Υπό το πρίσμα αυτό, η σχετική διάταξη χρήζει βελτίωσης, καθώς όλα τα παραπάνω δεν νοείται να υπόκεινται σε πλαφόν παρά μόνο σε σαφή αξιολογικά κριτήρια. Επίσης, συντασσόμαστε με την πρόταση της ΟΣΥΟ και καλούμε το Υπουργείο να τηρήσει τις δεσμεύσεις που ανέλαβε έναντι των θεσμικών οργάνων εκπροσώπησης των εργαζομένων, με την πρόβλεψη εφεξής χορήγησης επιδόματος ύψους τετρακοσίων (400) ευρώ για το σύνολο των υπαλλήλων του Υπουργείου Οικονομικών, των υπηρεσιών και των νομικών προσώπων που εποπτεύονται από αυτό. Το Υπουργείο πρέπει με τόλμη να αντιμετωπίσει το ζήτημα των μισθολογικών στρεβλώσεων ολιστικά και να κλείσει οριστικά τον φαύλο κύκλο των ανισοτήτων, προάγοντας την εργασιακή συνοχή και πρόοδο.