Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προς τη σωστή κατεύθυνση και οι 3 επιμέρους προτεινόμενες διατάξεις. Θα πρέπει να τροποποιηθεί επίσης η παρ. 1 του άρθρου 28 του ν. 3891/2010 και να καταργηθεί η παρ. 4 του άρθρου 30 του ίδιου νόμου (4. Σε περίπτωση παράβασης των κανόνων του ανταγωνισμού στην αγορά των σιδηροδρομικών υπηρεσιών, η Ρ.Α.Σ μπορεί με ειδικά αιτιολογημένη απόφασή της και ύστερα από προηγούμενη ακρόαση των ενδιαφερομένων να επιβάλει τις προβλεπόμενες στο Ν. 3959/2011, όπως εκάστοτε ισχύει, κυρώσεις.), καθώς και το άρθρο 56 παρ. 2 του ν. 4408/2016. Το άρθρο 56 παρ. 4 («Με την επιφύλαξη των εξουσιών της Επιτροπής Ανταγωνισμού του ν. 3959/2011 για τη διασφάλιση του ανταγωνισμού στις αγορές υπηρεσιών σιδηροδρομικών μεταφορών, η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, κατά περίπτωση, αποφασίζει με δική της πρωτοβουλία για τα ενδεικνυόμενα μέτρα διόρθωσης διακρίσεων σε βάρος αιτούντων, στρέβλωσης στην αγορά και κάθε άλλων ανεπιθύμητων εξελίξεων στις εν λόγω αγορές, ιδίως, όσον αφορά στις περιπτώσεις α΄ έως ι΄ της παραγράφου 1.») στον βαθμό που αφορά ενσωμάτωση διάταξης της οδηγίας και δεν αναφέρεται στην εφαρμογή των κανόνων ανταγωνισμού του ν. 3959/2011 και της ΣΛΕΕ) να διατηρηθεί.