Αρχική Αναβάθμιση της ασφάλειας των σιδηροδρόμων, οργανωτική ενίσχυση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων, του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών...Άρθρο 31 Προσλήψεις προσωπικού αορίστου χρόνου στην εταιρεία Σιδηρόδρομοι Ελλάδος Μ.Α.Ε. – Προσθήκη άρθρου 7Ε στον ν. 5167/2024Σχόλιο του χρήστη Παναγιωτης | 18 Ιουνίου 2025, 21:37
Δεν υπαρχει καμια αναφορα στα τμηματα γραμμης και τον τεχνικο κλαδο τα οποια επεμβαινουν αμεσα για την ομαλη λειτουργεια των τρενων και των δρομολογιων οπως πχ τα κλειδια στις γραμμες που οταν υπαρξει βλαβη ( που ειναι καθημερινο φαινομενο) σε αυτα δεν μπορει να συνεχιστει η κανονικη κυκλοφορια!Πρεπει οπωσδηποτε να συμπεριληφθει στις κρισιμες ειδικοτητες του νεου σιδηροδρομου διοτι υπαρχει και συνεχεις ελλειψη προσωπικου λογο συνεχων συνταξιοδοτησεων !