Αρχική Αναβάθμιση της ασφάλειας των σιδηροδρόμων, οργανωτική ενίσχυση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων, του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών...ΜΕΡΟΣ Β΄ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΔΟΜΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ Άρθρο 3 Ίδρυση Ενιαίου Κέντρου ΕποπτείαςΣχόλιο του χρήστη PEARL | 25 Ιουνίου 2025, 17:41
Στην παράγραφο 7γ του άρθρου περί στελέχωσης του ΕΚΕ, εκτιμούμε ότι δεν απαιτείται η παρουσία εκπροσώπου ειδικότητας μηχανοδηγού από τις Σ.Ε. που διεξάγουν μόνο εμπορευματικά τρένα στο ΕΚΕ. Σε περίπτωση οποιασδήποτε έκτακτης ανάγκης θα μπορεί το ΕΚΕ 24/7 να επικοινωνεί άμεσα τηλεφωνικά με τον αρμόδιο ασφαλείας της Σ.Ε. εμπορευματικού έργου, για οποιαδήποτε συνεργασία πιθανώς να απαιτηθεί. Τέλος, η πρόβλεψη για 10ετή προϋπηρεσία των μηχανοδηγών που θα παρίστανται στο ΕΚΕ μπορεί να μειωθεί στα 5 έτη (καθόσον όλοι οι μηχανοδηγοί με σαφώς μικρότερη προϋπηρεσία από 10 έτη, μπορούν, εφόσον επιθυμούν, να πιστοποιηθούν ως εκπαιδευτές μηχανοδηγών). Με αυτό το όριο, θα μπορούν οι Σ.Ε. επιβατικού έργου να έχουν στη διάθεσή τους μεγαλύτερη δεξαμενή προσωπικού για στελέχωση του ΕΚΕ.