Αρχική Αναβάθμιση της ασφάλειας των σιδηροδρόμων, οργανωτική ενίσχυση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων, του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών...Άρθρο 36 Επιτροπή Αξιολόγησης Προσωπικού της εταιρείας Σιδηρόδρομοι Ελλάδος Μ.Α.Ε. – Προσθήκη άρθρου 7Ι στον ν. 5167/2024Σχόλιο του χρήστη Μακροδημόπουλος Δημήτρης | 26 Ιουνίου 2025, 02:25
Πάντα αξιολογείτο το σύνολο του προσωπικού ετησίως με τα Φύλλα Ποιότητας για το σύνολο των προσόντων του (επαγγελματικά, πνευματικά, ψυχολογικά, κ.α.). Η αξιολόγηση γίνονταν από τον άμεσο προϊστάμενό του. Ιδιαίτερα σε τομείς που έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με την ασφάλεια της κυκλοφορίας η κρίση από τον προϊστάμενο ήταν κατά κανόνα αντικειμενική. Διότι ο προϊστάμενος είχε κάθε λόγο να προωθήσει τους καλύτερους δεδομένου ότι σε περίπτωση συμβάντος εμπλέκονταν και ο ίδιος έναντι της υπηρεσίας και της Δικαιοσύνης. Γιαυτό θα πρέπει η αξιολόγηση του προσωπικού να συνεχίσει να γίνεται από τους προϊσταμένους. Βέβαια στην τελική κρίση από τα συμβούλια προαγωγών υπερίσχυαν συνήθως άλλες 'φωνές' (βουλευτές, συνδικαλιστές). Αν υιοθετηθεί το άρθρο ως έχει, τότε χάνεται η αντικειμενική αξιολόγηση του υπαλλήλου από τον άμεσο προϊστάμενό του. Με ποια κριτήρια θα αξιολογήσει τότε η Επιτροπή τον υπάλληλο;