• Σχόλιο του χρήστη 'Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων' | 26 Ιουνίου 2025, 03:06

    Παρ.2 Προτείνεται να προστεθεί..... "Από την υποχρέωση αυτή εξαιρούνται οι εν λειτουργία κινητήριες μονάδες που έχουν χαρακτηριστεί από τον ΟΣΕ με απόφαση Δ.Σ. ως μουσειακού χαρακτήρα, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιούνται στις γραμμές και τμήματα του ενεργού σιδηροδρομικού δικτύου που έχουν χαρακτηριστεί με απόφαση του ΔΣ του ΟΣΕ ως "ιστορικές ή / και τουριστικές". Επίσης, είναι θεμιτό να τίθεται συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την εφαρμογή συστήματος γεωεντοπισμού στο τροχαίο υλικό, ωστόσο θεωρούμε ότι η 31/12/2025 είναι αρκετά αισιόδοξη προθεσμία. Παρ. 3 «Το Σύστημα διασφαλίζει την αυτόματη αποστολή ειδοποιήσεων στους αρμόδιους σιδηροδρομικούς σταθμούς και μηχανοδηγούς, για κινδύνους κατά την κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών». Προτείνεται να διευκρινιστεί περαιτέρω η φράση «…για κινδύνους κατά την κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών». Το συγκεκριμένο σύστημα, πέραν της ακινητοποίησης ή επιβράδυνσης κάποιου συρμού, δεν θεωρούμε ότι μπορεί να επικοινωνήσει αυτόματα άλλους κινδύνους που σχετίζονται με την κυκλοφορία τροχαίου υλικού, όπως το εμπόδιο εντός περιτυπώματος. Παρ. 4 Προτείνεται να προστεθεί : "Τα δεδομένα εντοπισμού θέσης αμαξοστοιχιών του Συστήματος Ραδιοεντοπισμού, θα είναι ελεύθερα προσβάσιμα και στους πολίτες μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr- ΕΨΠ), σε επίπεδο αποκλειστικά στίγματος αμαξοστοιχίας επί του σιδηροδρομικού διαδρόμου (tracking & tracing) ".