• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΑΣΑΠΗΣ' | 1 Οκτωβρίου 2025, 10:25

    ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΙΚΟΥΣ, ΟΔΗΓΟΥΣ, ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ & ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΜΕΝΟΥΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΕΣ • Προσωποπαγείς θέσεις μονίμων και ΙΔΑΧ υπαλλήλων μετατρέπονται σε οργανικές θέσεις των αντίστοιχων κλάδων και ειδικοτήτων (άρθρο 32 παρ. 5). • Οργανικές θέσεις στους παραχωρημένους αερολιμένες μεταφέρονται σε άλλους αερολιμένες διαχείρισης ΥΠΑ ή σε οποιαδήποτε οργανική μονάδα της ΥΠΑ (άρθρο 30 παρ. 1). • Πώς όμως θα υλοποιηθεί αυτό; Δεν προβλέπεται ελάχιστος αριθμός υπαλλήλων ανά κλάδο/ειδικότητα που θα στελεχώσουν τα διακριτά γραφεία διοικητικής – οικονομικής υποστήριξης και τεχνικής συντήρησης (άρθρο 17 περ. 3/αγ/xvi) στους παραχωρημένους αερολιμένες. Με ποια κριτήρια θα γίνει η μεταφορά οργανικών θέσεων (προϋπηρεσία υπαλλήλων, οικογενειακά, γεωγραφικά); • Σε κάθε περίπτωση πάντως, υπάρχει ανησυχία για μονίμους και ΙΔΑΧ υπαλλήλους, οι οποίοι σήμερα υπηρετούν στους παραχωρημένους αερολιμένες και προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στην ΥΠΑ εδώ και χρόνια (πολύ πριν από την παραχώρηση των αερολιμένων στη Fraport Greece). Ποια είναι η ανταμοιβή τους; Θα αναγκαστούν λοιπόν (άρθρο 30 παρ. 2), για τα τελευταία χρόνια του επαγγελματικού τους βίου, - είτε να μετατεθούν σε οργανικές μονάδες της ΥΠΑ σε άλλη γεωγραφική περιοχή από αυτή στην οποία έχουν προγραμματίσει και προσαρμόσει την οικογενειακή τους ζωή, - είτε να εγκαταλείψουν την Υπηρεσία μας, επιλέγοντας τη μετάταξη σε άλλο φορέα του Δημοσίου πλησιέστερα στον τόπο διαμονής τους.