• Σχόλιο του χρήστη 'Στέλλα Μνηματίδου' | 2 Οκτωβρίου 2025, 13:26

    ζ) υπογράφει διεθνείς συμβάσεις και συμφωνίες στο πλαίσιο του I.C.A.O., της E.C.A.C., του EUROCONTROL και των Κοινών Αρχών Αεροπορίας (Joint Aviation Authorities – J.A.A.) σε εκτέλεση της κυβερνητικής πολιτικής Είναι γνωστό ότι oι Joint Aviation Authorities (J.A.A.), ΗΤΑΝ μια διακυβερνητική συνεργασία Ευρωπαϊκών Αρχών Πολιτικής Αεροπορίας στο πλαίσιο του E.C.A.C.(European Civil Aviation Conference) που ΕΙΧΑΝ ως σκοπό να εναρμονίσουν τα πρότυπα ασφάλειας πτήσεων στην Ευρώπη, ήταν δηλαδή "πρόδρομος" του EASA. Μετά τη δημιουργία του EASA το ενιαίο ευρωπαϊκό πλαίσιο ασφάλειας πτήσεων είναι αποκλειστική αρμοδιότητα του Οργανισμού και το JAA σταμάτησε να λειτουργεί. Λειτουργεί μόνο ο φορέας εκπαίδευσης (J.A.A. Training Organisation), ο οποίος παρέχει εκπαίδευση σε κανονιστικά θέματα, τα οποία ούτως ή άλλως δεν βρίσκονται εντός του πεδίου αρμοδιότητας της ΥΠΑ αλλά εντός πεδίου ΑΠΑ. Συμπέρασμα : Είναι λάθος και θα πρέπει να διαγραφεί από τις αρμοδιότητες του Διοικητή ένας φορέας που δεν λειτουργεί πλέον (J.A.A.) ή θα πρέπει να διευκρινιστεί ότι η αρμοδιότητα αφορά στον φορέα εκπαίδευσης (J.A.A. Training Organisation) που λειτουργεί ακόμα, αλλά σε θέματα που εμπίπτουν στο πεδίο αρμοδιότητας της ΥΠΑ