Αρχική Σύσταση νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου (ν.π.δ.δ.) με την επωνυμία Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (Υ.Π.Α.) και άλλες διατάξειςΆρθρο 30 Κινητικότητα προσωπικού παραχωρημένων αερολιμένωνΣχόλιο του χρήστη Β.Κ. | 8 Οκτωβρίου 2025, 20:58
|
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το σχόλιο της FRAPORT GREECE σε αυτό το άρθρο: «Να προστεθεί χρονικός ορίζοντας για την ολοκλήρωση των μεταθέσεων από τους παραχωρημένους αερολιμένες» δείχνει ξεκάθαρα τόσο το ηθικό ποιόν της εν λόγω εταιρίας όσο και τον ποιον εξυπηρετεί το ξεδόντιασμα της ΥΠΑ, έτσι ώστε να λειτουργούν και να εκμεταλλεύονται εμπορικά τα αεροδρόμια ανεξέλεγκτα και χωρίς καμία κρατική επίβλεψη, με όσους κίνδυνους για το επιβατικό κοινό αυτό συνεπάγεται. Δυστυχώς με βάση τα προβλεπόμενα στο εν λόγω Ν/Σ το υπουργείο δείχνει αλληλέγγυο στην απανθρωπιά, και όχι στο δημόσιο συμφέρον. Ερώτημα: Ποιος ελέγχει την εφαρμογή της αεροπορικής και όχι μόνο νομοθεσίας στα παραχωρηθέντα αεροδρόμια σήμερα; Ουδείς! Πρόταση: Άμεση σύσταση κλιμακίων ΑΠΑ στα παραχωρηθέντα αεροδρόμια για επιτόπιο έλεγχο εφαρμογής νόμων, και κανόνων αεροπορικής ασφαλείας.